oviKRÉTA

 

Kedves Szülők!

A szülőknek az oviKRÉTA rendszermodulban történő regisztrációra van lehetőségük. A szülők részére az oviKRÉTA regisztráció nem kötelező, de javasoljuk, hogy tegyék meg.

A regisztrációra kizárólag e-mail címmel rendelkező törvényes képviselőnek és különélő szülőnek van lehetősége. 

A regisztrációs folyamatot az óvoda tudja elindítani, szülői kérésre.

A regisztrációs folyamat:

  • A tájékoztató levélhez csatolt táblázatba írják be: regisztrálni kívánó személy neve (törvényes képviselő – anya és/vagy apa), e-mail-címe (erre fogják kapni a regisztrációs e-mailt), gyermek neve, csoport neve;
  • kérjük a regisztrációs lapot aláírva juttassák vissza az óvodapedagógusokhoz, lehetőség szerint a kézhezvételtől számítottan egy héten belül.
  • ez alapján az óvoda küld egy e-mailt, mely tartalmazza a felhasználónevet,
  • így jön létre a regisztráció. 😊
  • A szülő dönthet róla, hogy kér-e e-mailben is tájékoztatást, egyedi oviKRÉTA üzeneteket, vagy szeretne-e automatikus oviKRÉTA rendszerüzeneteket kapni. Ezek beállítását az intézménytől kérheti.
    • Automatikus rendszerüzeneteket kér: a rendszer által generált automatikus üzeneteket szeretné megkapni (ilyen pl. az igazolatlan hiányzásokról küldött üzenet, vagy a naptáreseményekről küldött üzenet) a belső postafiókjába
    • Egyedi üzeneteket kér: az intézményi admin/pedagógus által egyedileg írt és valamely szülői célcsoportra megcímzett üzenetet szeretné megkapni a belső postafiókjába (a jobb felső sarokban a boríték ikonnal megírt levelek ezek)
    • E-mailben is tájékoztatás: a fenti üzeneteket a belső postafiókja mellett e-mail üzenetben is szeretné megkapni a beállított e-mail címére.

Az oviKRÉTA fiókkal rendelkező szülő, gyermeke óvodai intézménye által, a szülő részére megosztott adatokat, feltöltött dokumentumokat tudja megtekinteni:
Például az oviKRÉTA rendszermodulba rögzített gyermek alapadatokat, felügyeleti jog és jogviszony adatokat, nevelési adatokat, csoport adatokat. Emellett Gyermekdosszié iktatási dokumentumkategóriába feltöltött dokumentumokat (gyermekfejlődés nyomon követésének mutatóit, egyéb dokumentumok… stb).
A gyermek jelenléti ívén nyomon követhető a gyermek mulasztása, illetve szülő által is tölthető fel mulasztásigazolás. A szülő jelölheti gyermeke jövőbeli hiányzását, ezzel előre jelezve gyermeke mulasztását. Amennyiben a hiányzás még jövőbeli, úgy a szülő törölheti azt. A Dokumentumtárban elérhetők a szülő számára látható csoportnapló bejegyzésekhez, illetve a gyermekéhez csatolt dokumentumok.
A szülő fogadhat üzeneteket az intézménytől, és a naptárban láthatja az óvodai intézmény által rögzített eseményeket.

Kérjük, amennyiben igénylik az OviKréta regisztrációt, a regisztrációs lapot, aláírva juttassák vissza az óvodapedagógusokhoz, lehetőség szerint a kézhezvételtől számítottan egy héten belül.

REGISZTRÁCIÓS LAP LETÖLTÉSE

Segítő együttműködésüket előre is köszönjük!

Tisztelettel:

Telki, 2025. 09. 04.                                                           Varga Katalin, igazgató                

                                                                            

 

Elérhetőségek

2089 Telki, Harangvirág utca 3.
Igazgató: tel. 06 26 920 815
Titkárság: tel. 06 26 920 814
e-mail: ovoda@telki.hu
e-mail: ovodatitkar@telki.hu
 
Tengelice utcai óvoda

Telephely: tel. 06 26 920 824

 

Támogatás

Az iskola és az óvoda támogatását csak a Te segítségeddel folytathatjuk!
Kérjük, segítsd munkánkat adód 1%-ával!

Adószámunk: 19186247-1-13
www.telkigyerekalapitvany.hu